Így ő (Keglovichné Zita) felkarolta a
produkciómat. Ezzel már közelebb kerültem a tényleges megvalósításhoz. Ezúton is köszönöm!
A Filharmónia részére kellettek a kották. A Vivaldi nem volt
téma, hisz ők ezt becsukott szemmel játszák.
Ez csak nekem volt új, hiszen át kellett ültetnem a hegedű szólókat,
gitárra.
Nyáron 1000 fokban strand helyett ez volt a munkám: ....., de megérte mert
KÉSZ!
Aztán jött a neheze: Yngwie Malmsteen Concerto művei. Egy darab kottám
se volt, a gitárokat már régen leszedtem, de hogy a vonósok, zenekar mit
csinálnak alatta?
Így pár, zeneszerző szakon végzett nagy koponyának odaadtam az anyagot, hogy a partitúra kottázásában segíthenének, de aztán vissza is
adták a hangzó anyagot, különböző kifogásokkal.
Akkor bedurrant az agyam, Ok: "majd akkor leszedem én, és ki is
kottázom".
Egy hónapig csináltam, füleltem, írtam, játszottam. .... Nem volt egyszerű,
de MEGCSINÁLTAM !!!
Erre BÜSZKE is vagyok, mert nem kis feladat volt annyi hangszerre partitúrát írni, komponálni, bár nem esett nehezemre, hisz régóta komponáltam már dalokat az Orfeus-ban is..
Így hát, jöhetett a premier - 2006.
aug. 12-én Győrben a Széchenyi téren, sajna 13 fokos hidegben, de a
siker az tuti volt, még szakadó esőben is.
Hát ez a történet, dióhéjbanban.
Az ezt követő években készültem további koncertekre, sőt már ebben a
hangszerelésben is komponáltam saját szerzeményeket és újabb műveket
is színpadra állítottam a koncertek gerincét alkotó A. Vivaldi és Y.Malmsteen művek mellett, hogy változatosabb legyen a produkció.
Mozart, J. Bach, és egyéb nagy-nagy klasszikus szerzők műveiből is csemegéztem, így például Abdán, Tatán, Komáromban és további helyszíneken is, mindig más volt picit a koncertműsor.
Ha mondhatom, soha nincs két egyforma koncert! Szándékosan.
A 2012- es évi produkció kissé eltért a szokványostól, ugyanis a Rock jelleget kissé jobban előnybe helyeztem, nevezetesen rock zenekari kísérettel bővítettem a nagy zenekart és pár barátomat meghívtam vendégzenészként, énekesként, nyilván az én Rock zenei köreimből.